فرمانده سپاه آمل:روشندلان خدا را با روشنی دل هایشان می بینند


فرمانده سپاه آمل به مناسبت گرامیداشت روز جهانی عصای سفید در دیدار با تعدادی از نابینایان و کم بینایان شهرستان آمل ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید و بیان توانمندی ها و استعدادهای روشندلان گفت: روشندلان خدا را با روشنی دل هایشان می بینند و حس می کنند.
سرهنگ عابدین داغمه چی فیروزجایی با اشاره به اینکه روز جهانی عصای سفید نشانه عزم و اراده جهانی برای تکریم و بهره مندی از توانایی های نابینایان است؛ اظهار داشت: هدف از دیدار با نابینایان این است که اعلام شود روشندلان در جامعه نباید احساس تنهایی و انزوا کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی با بیان اینکه نابینایان نه از روی ترحم بلکه از روی عشق باید در جامعه دیده شوند؛ افزود: روشندلان دارای استعداد و توانایی‌های ویژه‌ای هستند که باید از این استعدادها مراقبت کرد و آنها را پرورش داد که این موضوع و این وظیفه تنها متوجه یک سازمان و نهاد نیست، بلکه همه دستگاه‌ها و به خصوص خیران می‌توانند در این زمینه مشارکت فعال و موثری داشته باشند.

1403/07/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود