معاون استاندار مازندران:روز مازندران فرصتی برای ترویج هویت‌مان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: روز مازندران فرصتی برای تبلیغ و ترویج هویت‌مان است و نسل جوان ما امروز نیاز به تبیین داشته‌ها دارد.

قاسم عزیززاده‌گرجی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته ملی روز مازندران ظرفیت‌ها در سطح ملی و بین‌المللی را شاخصه بالیدن هر استان دانست و اظهار کرد: ما به همه ظرفیت‌ها نپرداختیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز مازندران، افزود: علت نام‌گذاری روز مازندران تشکیل اولین حکومت شیعی در این استان در سال ۲۵۰ هجری قمری است که باید به آن نگاه عمیق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ما هویت ملی فراوانی در طول تاریخ داشتیم که نباید از آن‌ها غفلت شود روز مازندران فرصتی برای تبلیغ و ترویج هویت‌مان است.

عزیززاده‌گرجی گفت: نسل جوان ما امروز نیاز به تبیین داشته‌ها و هویت‌ها دارند، هر کسی قرار است معرفی‌ای صورت دهد باید محتوایی داشته باشد.
این مسئول اضافه کرد: تبدیل روز مازندران به هفته بهانه‌ای است که بیشتر دستاوردها و موضوعات جدید را برای یک سال آینده به میدان بیاوریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: ما مازندرانی‌های موفق و فرهیخته به‌عنوان سرمایه اصلی جامعه داریم، معرفی این افراد در قالب کلیپ کوتاه اقدامی در جهت هویت‌بخشی به استان است.
عزیززاده‌گرجی گفت: در حوزه کودک و نوجوان باید مخاطب در سطوح و مرحله تصمیم‌گیری نقش داشته باشد و برای این امر مدارس را پای کار بیاوریم.

به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، وی یادآور شد:باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و جوانان و مخاطبان را درگیر کنیم، در همین فضا می‌توان به معرفی شخصیت‌ها و اماکن مازندران، ارائه وقایع و اتفاقات مهم به زبان هنر پرداخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه بنیاد ایران‌شناسی در استان شکل گرفت بر استفاده ظرفیت مردمی فعال استان و برگزاری همایش مردمی با حضور اساتید بومی با حضور استاندار و مسئولان، توجه به ظرفیت‌های روستا، فعال کردن دهیاران و … تاکید کرد.

1403/07/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود