مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران:با متخلفان توزیع کود در مازندران برخورد قانونی می شود


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از برخورد قانونی با چهار متخلف توزیع کود در استان خبر داد.
رضا افراسیابی با اشاره به عزم جدی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با متخلفان در زمینه توزیع کود خارج از سیستم توزیع هوشمند کود‌های کشاورزی در سطح استان مازندران از برخورد قانونی با ۴ متخلف توزیع کود در مازندران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مازندران، وی با بیان اینکه توزیع کود‌های کشاورزی باید از طریق سیستم هوشمند حمل و توزیع کود‌های کشاورزی و با صدور حواله الکترونیک و ارسال پیامک به کشاورز مرتبط صورت گیرد، افزود: با هرگونه توزیع خارج از این فرآیند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه برای برخورد قانونی با متخلفان با تمامی دستگاه‌های نظارتی و پلیس امنیت اقتصادی هماهنگی‌های لازم صورت گرفت، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با ۴ متخلف در زمینه توزیع کود برخورد و متخلفان تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

1403/07/21

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود