رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نور:بخش‌های جدید در بیمارستان امام خمینی نور افتتاح شد


رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نور با اشاره به وجود همه مشکلات و کمبودها از ارائه بهترین خدمات درمانی به همشهریان سخن گفت و اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر نداشتن بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی در این بیمارستان بود که دغدغه فعال کردن آن را داشتیم. دستگاه آندوسکوپی با ورژن خیلی خوب خریداری شده بود و دستگاه کولونوسکوپی نیز توسط خیر سلامت، خانواده مرحوم رحمان سعیدی، با اعتبار ۲ میلیارد تومان خریداری شده است.
مجتبی محمدی در افتتاح بخش‌های جدید بخش اندوسکوپی و کولونوسکوپی و همچنین انبار دارویی و ساختمان جدید مدیریت دارویی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور؛ افزود: با توجه به توانایی فوق تخصص گوارش و افزودن ۲ دستگاه دیگر، شهرستان به بلوک گوارش غرب مازندران تبدیل می‌شود که در این زمینه نیازمند حمایت‌های نماینده مجلس و فرماندار شهرستان هستیم.
وی با اشاره کمک بیش از ۵ میلیارد تومانی خیرین سلامت در جهت خرید تجهیزات بیمارستان در سال گذشته از قول شهرداری نور برای آسفالت کل محوطه بیمارستان خبر داد و با اشاره به کمبود ۳۰ نیروی پرستار و کمک پرستار در بیمارستان از نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس خواست تا در جهت افزایش حقوق همکاران بیمارستان تلاش کنند.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نور خاطرنشان کرد: پروژه مدیریت و انبار دارو با اعتبار ۳ میلیارد تومان انجام شد که یک و نیم میلیارد از محل دانشگاه‌ علوم پزشکی مازندران و ۸۰۰ میلیون تومان توسط آقای خطیبی و مابقی توسط بیمارستان به اتمام رسید تا داروها در مکان مناسب‌تری نگهداری شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، محمدی نیز با ابراز تاسف از خلف وعده بیش از یکسال و نیم دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خرید دستگاه سی تی اسکن، گفت: دانشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) نور را در اولویت ۱۴ کشور قرار داد در حالی که با توجه به تصادفات، افزایش جمعیت و گردشگرپذیر بودن باید در اولویت اول قرار می‌گرفتیم.

1403/07/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود