رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آمل:اولین بیمارستان سرطانی مازندران در آمل احداث می‌شود


رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آمل با اشاره به اقدامات ۲۰ درصدی از رفع تصرف زمین منابع طبیعی از ساخت اولیت بیمارستان سرطانی مازندران در این شهرستان خبر داد.
محسن آسوری در جلسه کمیته روستایی با محوریت پویش برنج برای کمک‌رسانی به بیماران سرطانی واقع در انجمن آرین آمل با بیان اینکه ماهانه هزینه‌های زیادی برای داروهای بیماران سرطانی از سوی این انجمن مساعدت می‌شود، اظهار کرد: به‌طور ماهانه ۲ میلیارد تومان هزینه انجام می‌شود.
وی افزود: این هزینه اردیبهشت سال گذشته با پرداخت صد درصدی به داروخانه هلال احمر انجام شده که ۱۴۶ بیمار برای دریافت دارو به داروخانه ارجاع داده شدند.
رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آمل با اشاره به اینکه هم‌اکنون انجمن حدود هفت میلیارد تومان به داروخانه هلال‌احمر بدهکار است، عنوان کرد: امسال ۲۵۷ بیمار ارجاع به داروخانه داده شد.
آسوری با تاکید براینکه با توجه به هزینه ۷۷۰ میلیون تومانی در مقطع زمانی سال‌جاری نشان از افزایش قیمت دارو دارد، اظهار داشت: هم‌اکنون بیماری به انجمن معرفی شد که نیاز به دارویی با قیمت ۵۵ میلیون تومان برای استفاده چندین مرحله دارد و انجمن برای مساعدت به بیمار ورود یافته است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایمنا، وی گفت: در اجرای ساخت بیمارستان سرطانی طی دو سال گذشته در ورودی آمل زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر معرفی شده که کارهای اولیه آن انجام شده و تا پایان سال‌جاری بعد از رفع نقص آن از سوی منابع ساخت اولین بیمارستان سرطانی مازندران و بخش کودکان سرطانی در آمل دستور کار قرار می‌گیرد؛ تاکنون ۲۰ درصد از روند اجرایی آن از سوی انجمن انجام شده است.

1403/04/20

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود