رئیس ستاد انتخابات مازندران:مجموعه رسانه ها برای افزایش مشارکت انتخاباتی به میدان بیایند


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: رسانه‌ها برای افزایش مشارکت انتخاباتی وارد میدان شوند و خدمات نظام و دولت را اطلاع‌رسانی و تبیین کنند. ‎
قاسم عزیززاده گرجی در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه رسانه‌ها پیشانی همه فعالیت‌های دولت هستند، اظهار کرد: ضعف‌های موجود در تبیین خدمات دولت و نظام را باید رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی سریع و شفاف‌سازی در جامعه از بین ببرند.
وی با بیان اینکه رسانه‌های مازندران بسترهای دریافت اخبار درست را در تبلیغات انتخاباتی نامزدها تمهید کنند، افزود: رسانه‌های استان اخبار انتخابات را از شورای اطلاع‌رسانی به عنوان مهم‌ترین و مطمئن‌ترین منبع خبری دریافت کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، هنر رسانه‌ها را مسأله‌سازی برای چگونگی افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: تولید محتوای مرتبط با انتخابات از سوی رسانه‌های مازندران برای همه اقشار جامعه مورد توجه قرار داشته باشد.
عزیززاده گرجی به اهمیت پیوست‌های اجتماعی و رسانه‌ای در همه طرح‌های عمرانی، اجتماعی، تولیدی و توسعه‌ای مازندران اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید در افزایش مشارکت انتخابات پیش رو پای کار بیایند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، این مسئول اظهار کرد: ‌نظام مسایل در بخش‌های مختلف شهری و روستایی مازندران احصا شده و رسانه‌ها می‌توانند از باب مطالبه‌گری از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در 9 حوزه انتخابیه استان، امیدآفرینی را در جامعه گسترش بدهند.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اصلاع رسانی از اقدامات نظام و دولت، افزود: انتظار می‌رود که رسانه‌های استان مدیران دستگاه‌های اجرایی را در بخش‌های مختلف به ویژه انتخابات پاسخگو کنند.

1402/10/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود