معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران:۲۸۶ مورد اهدای عضو تاکنون در مازندران انجام شده است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: از ابتدای فعالیت واحد فراهم اعضای پیوندی در این دانشگاه تاکنون ۲۸۶ مورد اهدای عضو در استان انجام شده است.
کاظم محمودی با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۲ اهدا عضو در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران رقم خورد، افزود: از بدو فعالیت واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۲۸۶ مورد اهدا عضو از سال ۱۳۸۷ در این مجموعه رقم خورد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی ادامه داد: زنده یاد جانبخش «محمودرضا یزدانی ۶۴ ساله» اهل روستای تلنار شهرستان جویبار که دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده ایشان، اعضایش برای اهدا زندگی به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تقدیر از اقدام والا و انسان دوستانه خانواده محترم اهدا کننده عضو که نشان از روح بزرگ و نوع دوستی است، برای روح عزیز آسمانی شده شأن رحمت و آرامش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو کرد.

1402/10/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود