معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران:۱۰۰ هزار بسته معیشتی «به یاد حاج قاسم» در مازندران توزیع می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران گفت: ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و ۵۵۰ سری جهیزیه به مناسبت هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان توزیع می شود.
سرهنگ عسکر در حاشیه اجرای طرح نهضت کمک مومنانه در گفت وگو با خبرنگاران با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و گرامیداشت یاد و خاطره شهید القدس سردار سلیمانی افزود: این ابرمرد توانست هسته‌های مقاومت را به فرمان مقام معظم رهبری در کشورهای مختلف تشکیل دهد و منجر به صدور گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه شود.
وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی بسیج سازندگی با کمک نیروهای خیر اقدام به اجرای طرح نهضت کمک مومنانه کرده است، افزود: ۱۰۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی در سراسر استان مازندران به مناسبت هفته مقاومت توزیع می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران با اظهار اینکه ۵۵۰ سری جهیزیه نیز بین نوعروسان توزیع می‌شود، از اعزام ۲۰۰ گروه جهادی برای ارائه خدمات به مناطق محروم خبر داد و گفت: همچنین ۶۰ زندانی جرایم مالی غیر عمد نیز از زندان آزاد می‌شوند.
سرهنگ عسکر اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی را از جمله اقدامات بسیج سازندگی بیان کرد و گفت ۱۰۰ پروژه عمرانی با محوریت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق محروم در این هفته افتتاح می‌شود.

1402/10/13

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود