اعتبارات فرهنگی مازندران افزایش می‌یابد

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: اعتبارات فرهنگی استان مازندران با توجه به نیازهای ویژه این استان افزایش می‌یابد.
مهدی رمضانی چابک پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره تحولی دولت سیزدهم به دنبال مردمی‌سازی در حوزه فرهنگی است.
وی با اعلام اینکه نیروهای فعال در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری استان‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرند،گفت: عتباراتی که در دولت سیزدهم تزریق شده چندین برابر دوره‌های مشابه است.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه به دنبال همگرایی در حوزه فرهنگی هستیم، افزود: تحقق قانون در این بخش را پیگیری کرده و ریل‌گذاری خوبی انجام شده و حمایت‌های رئیس جمهور هم در این حوزه اثرگذار بوده است.
وی گفت: همه هم و غم ما این است که دغدغه اصحاب فرهنگ و هنر در کشور را کاهش دهیم، در بخش اعتبارات فرهنگی توجه خاصی به مازندران می‌شود.
رمضانی‌چابک ادامه داد: در حوزه مخاطبان خاص، صندوق هنر فعال بوده و مدیرعامل صندوق فرهنگ و هنر به این استان سفر می‌کند و پاسخگویی فعالان این عرصه است و توجه ویژه به این استان می‌کند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی ادامه داد: رتبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به رتبه درجه یک ارتقا پیدا می‌کند به لحاظ زیرساخت و سرانه رتبه ۱۶ کشور را داریم که با توجه به نیازهای فرهنگی، شرایط فعلی متناسب با نیاز استان نیست، به دنبال افزایش است عدد هستیم که مازندران به جایگاه واقعی خویش برسد.

1402/3/31

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود