هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران به دامنه رسوخ موادمخدر در مدارس

نماینده ولی فقیه در مازندران با هشدار اینکه دامنه رسوخ موادمخدر در مدارس می‌تواند گسترده شود، گفت: ستاد مبارزه با موادمخدر به بحث دست‌های خیانت‌پیشه در زمینه ترویج اعتیاد که در مراکز آموزشی فعال هستند، توجه ویژه داشته باشد.
آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی اظهار کرد: اعتیاد مادر همه فسادها و زمینه‌ساز بسیاری از آسیب‌ها است.
وی افزود: ۵۵ درصد طلاق‌ها، ۶۴ درصد خشونت‌ها، کودک آزاری و همسرآزاری، ۶۵ درصد از بیماری‌های واگیردار و سایر به اعتیاد مربوط می‌شود که زنگ هشدار جدی است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت بحث آموزش در زمینه اعتیاد، گفت: ای کاش کسانی که بر طبل آموزش‌های جنسی در مدارس و کودکستان‌ها می‌کوبیدند و می‌کوبند مقداری به آموزش خطر موادمخدر، اعتیاد و جهاد تبیین فکر می‌کردند.
محمدی‌لائینی با هشدار اینکه دامنه رسوخ موادمخدر در مدارس می‌تواند گسترده شود، خاطرنشان کرد: ستاد مبارزه با موادمخدر به بحث دست‌های خیانت‌پیشه در زمینه ترویج اعتیاد که در مراکز آموزشی فعال هستند، توجه ویژه داشته باشد.
به گزارش صبح امل نیوز و به نقل از فارس، وی اظهار کرد: باندها و تشکل‌های مواد مخدر نفوذ زیادی دارند، از این رو عوامل اصلی کمتر به دام تله می‌افتند، پس مبارزه با این موضوع باید جدی گرفته شود.

1402/3/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود