دستگیری سارق ویلا‌های خالی از سکنه در محمودآباد

فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق ویلا‌های خالی از سکنه با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمود حسین زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ویلا دربخخش سرخرود شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار مامورین قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پاسگاه سرخرود با بررسی‌های همه جانبه تعداد ۳ نفر را به عنوان مظنون در این رابطه شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری متهمین پس از هماهنگی‌های قضائی خبر داد و گفت: این سارقین حرفه‌ای در بازجویی به عمل آمده به ۵ فقره سرقت از ویلا‌های خالی از سکنه در بخش سرخرود شهرستان محمودآباد اعتراف کردند و اموال مسروقه قابل توجهی از آنان کشف شد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه، متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب و تجهیز منزل خود به حفاظ مناسب، با اعلام به موقع هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت نظم و امنیت در جامعه یاری دهند.

1402/3/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود