افزایش پروازها در فرودگاههای مازندران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد افزایش پروازهای خارجی در فرودگاههای مازندران خواهیم بود
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سعدالله وطن‌خواه، با اشاره به اینکه برقراری پرواز ساری-اکتائو قزاقستان اتفاقی خوب در بحث پرواز‌ها بوده است، افزود: همچنین پیگیری برای برقراری پرواز ساری به عمان را در فرودگاه‌های رامسر و ساری دنبال می‌کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، تصریح کرد: در طول هفته حدود ۶۶ پرواز در فرودگاه ساری، ۸ پرواز در فرودگاه و ۱۰ پرواز در فرودگاه نوشهر که در مجموع بیش از ۸۰ پرواز هفتگی در فرودگاه‌های استان مازندران را در دستور کار داریم.

به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وطن‌خواه با اعلام اینکه برنامه افزایش پرواز به مقصد مشهد را پیش رو خواهیم داشت، گفت: زمان برگشت حجاج مازندرانی ۱۳ تیر ماه از جده به مقصد ساری خواهد بود.

1402/3/23

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود