راهبرد توسعه مازندران کلان نگری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران راهبرد توسعه استان را کلان نگری برشمرد و گفت: مفاهمه و وحدت اثربخش ارکان توسعه مازندران رمز پیشرفت این استان است.
روح الله سلگی در جمع فعالان اجتماعی مازندران افزود: در سال‌های گذشته عدم درک مشترک نخبگان سیاسی استان از مؤلفه‌های پایدار رشد یافتگی، خسارت‌های فراوانی ببار آورده است.
وی با اشاره به رویکرد محوری دولت سیزدهم در استحکام بخشی بنیان‌های فرهنگی و سیاسی اظهار کرد: حفظ ثبات و آرامش سیاسی کنونی حاکم بر فضای عمومی مازندران محصول سیاست‌های منسجم دولت سیزدهم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر تلاش موفق دولت سیزدهم در هم افزایی با ارکان توسعه استان یادآورشد: ارکان توسعه مازندران در هم افزایی ستودنی با مدیریت ارشد اجرایی استان، پیگیری آرمان‌های پیشرفت و بالندگی دیار علویان را در دستور کار دارند.
سلگی خاطر نشان کرد: رشد یافتگی و تحقق آرمان‌های توسعه در مازندران نیازمند تعمیق انسجام و یکپارچگی مردم و مسئولان است.
وی اظهار داشت: مازندران در دولت سیزدهم به آرامش و ثبات سیاسی رسید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر مسئولیت پذیری مدیران در قبال مردم افزود: مدیران در دولت سیزدهم شانی جز خدمت گزاری صادقانه وبی منت ندارند و راهبردهای اجرایی مسیر پیشرفت در مازندران مبتنی بر کلان نگری و پرهیز از بخشی نگری است.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، معاون استاندار مازندران با اشاره به اهمیت تمرکز زدایی در روند پیگیری منافع استانی بر لزوم واگذاری بیشتر اختیارات به مدیران میانی و تمرکز بر تقویت نظارت و سیاست گذاری عالمانه در عرصه اجرایی تاکید کرد.

1402/3/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود