اختصاص یارانه انرژی به مشترکان خوش مصرف گاز


مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: بیشترین یارانه بخش انرژی گاز امسال به مشترکان خوش مصرفی که صرفه جویی دارند اختصاص می‌یابد.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران در همایش بهینه سازی مصرف گاز طبیعی با بیان اینکه ۲ میلیون خانوار استان در کنار صنایع از گاز بهره می‌برند بر رعایت صرفه جویی این سوخت فسیلی تاکید کرد و گفت: بیشترین یارانه بخش انرژی گاز امسال به مشترکان خوش مصرفی که صرفه جویی دارند اختصاص می‌یابد.
مایلی رستمی با بیان اینکه زمستان پارسال زمستان سختی در کشور و به ویژه در مازندران بود افزود: با هوشمند سازی موتورخانه‌ها و مونیتورینگ ایستگاه‌های گاز از قطع گاز در استان جلوگیری شد.
او تاکید کرد: زمستان ۱۴۰۱ هیچ قطعی گازی در هیچ یک از خانه‌های مازندران نداشتیم.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با انتقاد از برخی دستگاه‌های اداری در مدیریت مصرف گاز از اجرای برنامه‌های سختگیرانه در مواجهه با هدر رفت گاز در ادارات استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در حوزه موتورخانه‌های سنتی با بهره گیری از سیستم کنترل هوشمند موتورخانه‌های مرکزی حداقل ۳۰ درصد از اتلاف انرژی جلوگیری شود.
مایلی رستمی ادامه داد: جلوگیری از هدر رفت انرژی را در هر موتورخانه پارسال بطور میانگین ۲۴ درصد، بود که می‌توان این رقم را حتی گسترش داد.
مدیر بهینه سازی شرکت گاز کشور نیز با بیان اینکه ۷۵ درصد سبد انرژی کشور از گاز طبیعی بهره می‌برد گفت: مصرف انرژی در کشور ۵ و نیم تا ۶ برابر متوسط جهانی است.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، علوی بیشترین مصارف انرژی را در بخش‌های غیر مولد و غیر اقتصادی اعلام کرد و افزود: بهره گیری از روش‌های فناورانه و هوشمند سازی از جمله راهکار‌های مدیریت بهینه مصرف انرژی با توجه به هدر رفت بالای آن است.

1402/3/2

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود