همایش بین‌المللی طالب آملی در سال جاری برگزار می‌شود


معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل با اشاره به این مطلب که باید روند توسعه گردشگری در این شهرستان با شتاب بیشتری پیش برود، گفت: میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچون اداره محیط زیست و سلامت مردم، خط قرمز شهرستان آمل است.
سید عباس حسینی در جلسه شورای اداری اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، در آمل اظهار داشت: حفظ و صیانت از این میراث و دارایی برای این شهرستان جدی است.
وی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در بافت فرسوده و ابنیه‌های تاریخی صورت گرفته که در سال جدید با جدیت بیشتر و مطالبات شهری در این حوزه انجام می‌شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل در حوزه گردشگری شهرستان، افزود: داشته‌های شهرستان برای پذیرش حداکثری از مسافران و گردشگران یک‌ مزیت بزرگ است.
حسینی با بیان این مطلب که طرح مردمی ساری شهر آمل در کشور را در روزهای آینده رسانه‌ای خواهیم کرد، افزود. یک تحول خوبی در سطح شهرستان و مطالبه‌گری انجام شد که نقاط ضعف موجود به لحاظ بودجه و نیروی انسانی در میز آمل شناسی برنامه ریزی شده است.
وی به برگزاری تور بازدید خبرنگاران برای نخستین بار در این شهرستان، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، همایش‌های روز مازندران، برگزاری رویداد و اعزام تیم تخصصی به هندوستان با محوریت آمل و شخصیت طالب آملی اشاره کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل با اشاره به بناها و آثار تاریخی در شهرستان آمل، گفت: احداث کریدور بسیار ویژه در گردشگری تاریخی و مذهبی در دستورکار این شهرستان قرار خواهد گرفت.
حسینی به برگزاری همایش طالب آملی به صورت بین المللی و میر حیدر آملی در سال جاری در آمل خبر داد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از میراث آریا، وی با بیان اینکه در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظرفیت‌های بسیاری داریم، اظهار کرد: برای این ظرفیت بودجه، تسهیلات و انرژی اختصاص نیافته است تا شاهد تحول در اشتغال و تولید دو برابر حال حاضر باشیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل با بیان این مطلب که چنانچه نتوانیم یک طرح جامع برای قله دماوند به‌عنوان سمبل ایران و میراث ماندگار تنظیم کنیم، خاطرنشان کرد: دبیرخانه فعال در آمل در یک بازده شش ماه مدیریت یکپارچه دماوند را به نتیجه می‌رساند.
حسینی به ثبت اسب‌چه خزری که باید در دستور کار قرار گیرد، تاکید کرد و گفت: این حیوان زینتی مشتری‌های بسیاری در دنیا دارد.

1402/1/31

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود