انتقاد شدید نماینده آمل از انبار شدن برنج داخلی در شالیکوبی‌ها و واردات برنج


نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه ۸۰ درصد برنج شالیکاران در شالیکوبی‌ها باقی مانده، گفت: این محصولات در حال تخریب است و از سوی دیگر شاهد واردات آن هستیم.
به گزارش صبح آمل و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رضا حاجی پور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ظاهراً دوران ریاست کمیسیون کشاورزی خود را فراموش کرده و اکنون فراموش کرده‌اید که وزیر کشاورزان هستید، گفت: حدود 7 ماه است از برداشت محصولات داخلی به خصوص برنج ایرانی می‌گذرد و شما فراموش کرده‌اید باید از کشاورزان حمایت کرده و از رئیس جمهور درخواست کنید به داد کشاورزانی برسد که محصولات انها در کارخانجات شالیکوبی شمال کشور پر شده و کسی آنها را نمی‌خرد چرا که واردات ادامه دارد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل کشت مجدد عنوان کرد: این در حالی است که کارخانجات شالیکوبی همچنان مملو از برنج بوده و کشاورزان نمی‌دانند فریاد شکایت خود را به کجا ببرند در حالی که شما مسئول این قشر هستید.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد مازندران بر پایه کشاورزی است، اظهار داشت: 80 درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی‌ها باقی مانده و زمان تصمیم‌گیری مسئولان مشخص نیست، مگر این محصول داخلی نیست پس چرا کشاورزان، شالیکاران، کیوی‌کاران و باغداران مرکبات باید همچنان مظلوم واقع شوند.

1401/11/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود