شهردار آمل:در سه سال مدیریت شهری بیشترین نقدها نسبت به من بود

هر مدیر اجرایی که بگوید من اشتباه نمی کنم یا دروغگوست و یا مشائر خود را از دست داده است/ وظیفه اصلی همه خدمت به مردم شهر آمل است
شهردار آمل گفت: آینده گواه خوبی بر اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری می باشد و ما با جان و دل همه نقدها را پذیرفتیم.
علی داودی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه در سه سال مدیریت شهری بیشترین نقدها نسبت به من بود؛ تاکید کرد: انصافا جز احترام از خبرنگاران ندیدم و بسیاری از نقدها بر ما وارد است و مدیر اجرایی که بگوید من هرگز اشتباه نمی کنم یا دروغگوست و یا مشائر خود را از دست داده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی تصریح کرد: این طبیعی است که هر حوزه کار اجرایی دچار نقصان است و این باید برطرف شود.
شهردار آمل با تاکید بر اینکه خبرنگاران چشمان بیدار شهر هستند؛ خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم خبرنگاران به عنوان تاثیرگذارترین فرد در شهر می باشند و مدیریت شهری در این سه سال ثابت کرد که با داشتن پاسخ برای خبرنگاران، حداقل از نقدها ناراحت نیست و حتی از نقدها استقبال کرده است.
داودی با بیان اینکه خبرنگاران بازوان مدیران شهری در خدمت رسانی به مردم می باشند؛ اظهار داشت: خبرنگاران آنچه را که مدیران نمی بینند می بینند و به مدیریت شهری انتقال می دهند لذا ما مکلفیم مشکلات را رفع کنیم.
وی افزود: وظیفه اصلی همه خدمت به مردم شهر آمل است و باید آن را به نحو احسن انجام دهیم.
شهردار آمل در ادامه تصریح کرد: خواست و نگاه مردم شهر آمل در حوزه مدیریت شهری فراتر از توان ما هست و این طبیعی می باشد اما وظیفه ما احترام به خواسته های همشهریان فهیم می باشد.
داودی یادآور شد: یک اتفاق خوبی که در مجموعه مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری افتاده اینکه هیچ وقت دنبال حاشیه نرفته و سعی کردیم حتی المقدور به اختلافات دامن نزنیم.
وی تاکید کرد: اختلاف نظر امری بدیعی است و اگر نباشد پیشرفت اتفاق نمی افتد لذا شورا به عنوان ناظر بر شهرداری می تواند ورود پیدا کند و تذکر دهد.
شهردار آمل گفت: شهرستان آمل اولین شهر استان مازندران است که فرایند تحقق سازی مالی داشتن خزانه را دارد و این برای اولین بار در شهرداری آمل اتفاق افتاده است.
داودی تصریح کرد: در یک جایی قرار دارم که طی سه سال گذشته(14/4/1400 ) تا امروز تعداد نیروهای شهرداری کاهشی بوده است و این اتفاق کمی نیست.
وی افزود: باتوجه به اعمال فشار فراوان برای استخدام نیرو در شهرداری، مقاومت در مقابل این نیرو تاوانی است که نه عضو شورا و من شهردار دادیم لذا به خودمان در مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی می بالیم که حداقل آینده این شهر را اگر بهتر نکردیم بدتر نیز نکردیم.
شهردار آمل بیان داشت: شهرداری یک مجموعه اقتصادی است و خدا را شاکردیم که در این آشفته بازار اقتصادی پروژه ها را تا جایی رساندیم که با حداقل ها داریم به جلو می رویم.
داودی در پایان گفت: سعی کردیم با تمام مشکلات و دور از هرگونه هیاهو کار کنیم و پایه ای بسازیم که حداقل برای آینده شهر بشود بنای محکمی ساخت

1403/06/20

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود