سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:امیدآفرینی و شور و نشاط انتخابات می‌تواند از دهه فجر شروع شود


قاسم عزیززاده گرجی، با اشاره به اینکه دهه فجر باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران نشان داده شود، گفت: امیدآفرینی و شور و نشاط انتخابات می‌تواند از دهه فجر شروع شود. ‎
قاسم عزیززاده گرجی، با اشاره به این مساله که ایجاد این نظام و انقلاب به دست مردم بوده است، گفت: بازآفرینی این انقلاب نیز باید به دست مردم اتفاق بیفتد و فرصت حضور گروه‌ها و مجموعه‌های فعال مردمی به مراتب بیشتر فراهم شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایش عمومی، ملی و انقلابی است که دشمن را ناکام می‌کند.
عزیززاده گرجی با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جمله ی معروف امام بزرگوار که فرمودند ” ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم “، گفت: امروزه اثر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، بویژه در حوزه مقاومت را در کشورهای دیگر می بینیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، وی با بیان اینکه دهه فجر امسال باید متفاوت از گذشته باشد، افزود: امیدآفرینی و شور و نشاط انتخابات می‌تواند از دهه فجر شروع شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، با اشاره به برنامه های افتتاحیه دهه فجر، عنوان کرد: بیش از ۱۰۰۰ طرح و پروژه در حوزه های عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، تولیدی، صنعتی و خدماتی آماده افتتاح و بهره برداری است که جزییات دقیق و میزان اعتبار آنها متعاقباً اعلام خواهد شد.
عزیززاده گرجی با اشاره به ایجاد شبکه ۹ گانه برای ۹ حوزه انتخابیه در سطح استان، خاطرنشان کرد: این شبکه‌ها فرصت مغتنم و ظرفیت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و دولت به مردم می باشد.

1402/11/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود