امام جمعه شهرستان نور مطرح کرد؛مردم مطالبه رهبری درباره جوانی جمعیت و حضور حداکثری در انتخابات را جدی بگیرند


امام جمعه نور در گردهمایی خانوادگی طلاب و فضلای نوری مقیم قم که با حضور مسئولین دستگاه‌های مختلف این شهرستان در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه خلقت آسمان، زمین و نظام آفرینش بر اساس قوانین و حساب و کتاب است و هیچ چیزی بی خود خلق نشده، اظهار کرد: مدل زندگی انسان بازخورد اعمال خود او است. لذا نباید در مشلکلات، بلاها و گرفتاریها در برابر خدای متعال سینه چاک کرد و داد و فریاد زد.
حجت الاسلام رحمت اله حاجی زاده، با بیان اینکه رسالت و وظیفه نسبت به دین و ارزش‌های الهی اختصاص به زمان خاص ندارد، بلکه تکلیف است، گفت: این موضوع به درستی در نظام تکوینی و عالم خلقت بیان شده است و لذا هر کسی در هر زمانی به رسالت خود عمل کند، خدای متعال او را به همه خوبیها و ارزش های الهی متصل می کند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری حوزه، وی، فهم درست از مبانی فکری امامین انقلاب را برای جوانان انقلابی، مسجدی و حسینی لازم دانست و ادامه داد: باید تلاش کنیم دغدغه رهبر معظم انقلاب را به درستی فهم و درک کنیم و برای تبیین و اعتلای آن زحمت بکشیم.
امام جمعه نور با تاکید بر اینکه امروز از جمله نگرانی مقام معظم له در ارتباط با جوانی جمعیت و انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است، اضافه کرد: هنوز به نگرانی ایشان در ارتباط با جوانی جمعیت جامع عمل پوشانده نشده است، این ضعف جدی است و باید سعی کرد برای رفع دغدغه‌های رهبر انقلاب تلاش کرد.
حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه مسئولین شهر نور را انقلابی و خدوم دانست که برای خدمتگزاری از هیچ تلاش فروگذاری نمی کنند، در ادامه به تأسیس حوزه علمیه برادران و خواهران در شهرستان نور اشاره کرد و بیان داشت: این دو حوزه با کمک خیرین و سایر دلسوزان در حال راه اندازی هستند و می توان آن را از جمله کارهای پر خیر و برکت نامید.

1402/10/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود