فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل:خبرنگاران می‌توانند با فکر، قلم و نظراتشان، چراغ راه مدیران باشند


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل، ضمن تبریک میلاد پیامبر و تبریک هفته وحدت با تقدیر از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولین برای حل مشکلات و مطالبات مردم هستند و این کار بسیار ارزشمند است.
سرهنگ عابدین داغمه چی در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه شهرستان آمل و محمودآباد؛ اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و حال که این وظیفه خطیر در اختیار شما قرار گرفته است می‌بایست تمام همت خود را به کار گیرید تا امید را در جامعه افزایش دهید چرا که خبرنگاران می‌توانند با فکر، قلم و نظراتشان، چراغ راه مدیران باشند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی افزود: وظیفه ذاتی رسانه انعکاس صدای مردم، انتشار مشکلات شهری و درعین‌حال امید آفرینی در سطح جامعه است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل، با تاکید بر اینکه نقش خبرنگاران در هدایت، پیشرفت و توسعه جامعه بسیار موثر و کلیدی است؛ خاطرنشان کرد: خبرنگاران بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در جامعه مورد غفلت واقع شده را پیگیری و دنبال می‌کنند تا مسئول مربوطه متوجه این امر شده و کارها اصلاح ‌شود؛ لذا شما نه تنها یک اطلاع‌رسانی ساده انجام ندادید، بلکه در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف باعث گره‌گشایی از کار بسیاری از مردم و نجات جامعه از مشکلات شده‌اید.
داغمه چی گفت: رسالت شما خبرنگاران بسیار خطیر است چرا که در گمنامی کار می‌کنید اما اقدامات بسیار مهم و ارزشمندی انجام می دهید؛ امیدوارم خداوند توفیق خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت جامعه را بیش از پیش به همه ما عنایت کند.
در پایان با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستانهای آمل و محمودآباد تجلیل شد.

1403/06/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود