مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:800 بسته مهر تحصیلی در بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران توزیع می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع ۸۰۰ بسته «مهر تحصیلی» در بین دانش‌آموزان کم برخوردار استان خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس اداره کل اوقاف وامور خیریه استان مازندران از محل عواید موقوفات نسبت به تهیه و توزیع بیش از ۸۰۰ بسته کیف و لوازم‌التحریر اقدام کرده است.
حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی ارزش هریک از بسته‌ها را حدود یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این بسته‌های حمایتی شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر اقلام و ملزومات ضروری آموزشی بوده که در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی و متوسطه توزیع خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی تصریح کرد: خانواده‌های نیازمند از سوی مراکز افق بقاع متبرکه معرفی می‌شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان یادآور شد: اجرای امینانه نیات واقفان با هدف شفاف‌سازی فعالیت‌های مالی این اداره کل به صورت طرح‌های مختلف حمایتی در جامعه هزینه می‌شود.

1403/06/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود