جشن بزرگ میلاد پیامبر در بقعه ناصرالحق آمل پایان گرفت

همزمان با آغاز هفته وحدت و جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی ها (ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور داوران برنامه محفل و حضور پرشور مردم عاشق اهل بیت آمل در بقعه امامزاده ناصرالحق(ع) آمل برگزار شد .
در جشن بزرگ پیامبر(ص) که پس از نماز مغرب و عشا برگزار شد، داوران برنامه تلویزیونی محفل شامل «رضوان درویش» از کشور سوریه و «حسنین الحلو» از کشور عراق و ابراهیم الدیلمی سفیر یمن حضور داشتند.
اجرای این برنامه نیز بر عهده نجم الدین شریعتی، مجری برنامه‌های مذهبی و قرآنی صداوسیما بود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، این مراسم با حضور پرشور مردم ولایی آمل و نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئولان استانی، مسلمانان ایرانی، یمنی و کشورهای جهان اسلام با هدف گرامیداشت مقام والای پیامبر اکرم(ص)، تقویت وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش شد.
همچنین تلاوت جمعی قرآن کریم با حضور قاریان مطرح رضوان درویش و حسنین حلو بخشی از برنامه اجتماع قرآنی بود و مدیحه سرایی و ذکر سلام و صلوات بر پیغمبر خاتم(ص) توسط رضوان درویش و همخوانی مردم انجام شد.
در جوار بقعه ناصرالحق(ع)، محمد اسداللهی مداح کشورمان به اجرای نماهنگ و گروه های سرود نجم الثاقب و زهرائیون به اجرای سرود پرداختند.
گفتنی است در پایان و پس از ذکر مولا علی(ع) از کیک این مراسم که به شکل گنبد خضرای پیامبر (ص) بود، رونمایی شد.

1403/06/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود