ساخت شهرک ورزشی مازندران در دستور کار

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : طرح شهرک ورزشی مازندران را در دست پیگیری داریم و با سرانجام رسیدن این طرح تمام رشته های ورزشی در یک شهرک صاحب امکانات خواهند بود.
علی رجبی نیز در این مجمع با اشاره به درخشش مازندرانی‌های در میادین مختلف ورزشی گفت: هرچقدر سرمایه گذاری بیشتری در زیرساخت استان داشته باشیم، در مدال آوری نیز نتایج بهتری کسب خواهد شد و قدر این استعداد‌ها را باید بدانیم.
وی افزود: شمشیربازی ورزش مهیج و جذابی است و حضور آقای هاشمی در این رشته، منجر به آرامش گردید که جای تقدیر دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین گفت: طرح شهرک ورزشی مازندران را در دست پیگیری داریم و با سرانجام رسیدن این طرح تمام رشته‌های ورزشی در یک شهرک صاحب امکانات خواهند بود که منجر به تقویت جایگاه رشته‌های ورزشی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رجبی با تاکید بر حمایت از شمشیربازی افزود: امیدواریم در المپیک آینده شاهد حضور شمشیربازانی از مازندران باشیم.

1403/06/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود