استاندار مازندران:۲ سند گردشگری دریامحور در مازندران تدوین می شود


استاندار مازندران گفت: دو سند توسعه و جامع گردشگری دریامحور این استان در دست تدوین و تهیه است.
یوسف نوری اظهار کرد: شهرسازی از تمدن بین النهرین آغاز شده و مهمترین آن در مکتب اصفهان بوده و شهرسازی به معنی مدنیت امروزی در آن شکل گرفته است.
وی افزود: شهرها در دور آن دیوار و دژ داشت و در درون شهر مالیه و بلدیه و نظامیه و عدلیه در چهار طرف میدان وجود داشت و نمونه آن را در شیراز، رامسر و غیره دیده می‌شود.
استاندار مازندران اضافه کرد: در درون شهر مساجد و حمام جانمایی شده بود و در امتداد آن خیابان‌ها کشیده می‌شدند اما در ادوار بعدی شهرهایشان دچار یک بهم ریختگی شدند و این بهم ریختگی باعث کم رونقی شهرها شده است.
نوری با بیان اینکه ما امروز رویداد نود سالگی شهرداری تنکابن را که مهد مفاخر کشور است، جشن می‌گیریم، توصیه کرد: ما باید کارهای بزرگ انجام بدهیم و وقت را برای انجام کارهای کوچک مصرف نکنیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی درباره جاده چالوس به رامسر گفت: این جاده باید با بسته جاذبه‌ها برای سرمایه گذار کامل شود و به همین منظور با وزیر راه و شهرسازی مکاتبه کردیم.
استاندار مازندران با تاکید براینکه دو سند جامع توسعه گردشگری و سند جامع گردشگری دریا محور برای مازندران در دست تهیه و تدوین است، خاطر نشان کرد: مازندران باید با برنامه ریزی درست به قله توسعه و پیشرفت در شأن خودش برسد.

1403/06/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود