مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:طرح « فتحان» در مازندران اجرا شد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از اجرای طرح « فتحان» با عنوان طرح فرزندان تحول آفرین در استان خبر داد.
فرشته پازوکی در توجیه موضوع جمعیت و فرزندآوری در بازدید از طرح فتحان اظهار کرد: طرح فتحان طرح فرزندان تحول آفرین ایران است که در گام اول و گام جبهه سازی و شبکه سازی برای ورود کنشگران خانواده استان شناسایی و آموزش دیدند.
وی افزود: در جنگ نرم باید با جمعیت و فرزند آوری وارد جنگ با دشمن شد.
این مسئول گفت: در راه اندازی اتاق رصد و وضعیت اولین استان کشور بودیم و کتابچه جمعیتی هر شهرستان و تهدیدات و فرصت‌ها و بحران‌های هر شهرستان ارائه شد.
پازوکی گفت: ۲۱ هزار ازدواج و ۳۵ هزار موالید سهمیه مازندران در برنامه کوتاه مدت تا پایان ۱۴۰۳ پیش بینی شد و برای میان مدت تا ۱۴۰۷ و بلندمدت تا ۱۴۱۴ داریم.
وی افزود: در گام اقدام و عمل کنشگران و مردمی‌ها در کنار حاکمیتی‌ها وارد شده و مشکل جمعیت و ازدواج را حل کنند و باید ظرفیت‌ها شناسی شود.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: دهیار یا شهردار، کنشگران و بهروز باید توجیه و برای جامعه هدف اطلاع رسانی شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، پازکی گفت: احصا مساله محله و رفع مشکل مهمترین اصل ماست و ۶ کمیته در ستاد فعال است و فضاسازی در مورد فرزندآوری با توجه به محتوای ارائه شده به شهرداری‌ها توسط ارشاد انجام شود و کمیته آموزش باید وارد شود و کنشگران‌محلات شناسایی و آموزش ارائه شود.

1403/06/20

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود