مدیرکل پزشکی قانونی مازندران:نزاع در مازندران چهار درصد کاهش یافت


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش چهار درصدی نزاع در استان از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
علی عباسی گفت: طی پنج ماه گذشته در مازندران هشت هزار ۵۱۴ نفر (پنج هزار و ۵۵۱ نفر مرد و مابقی زن) برای معاینه به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش داشت.
وی اظهار کرد: بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری و میاندورود با یک‌هزار و ۵۱۴ نفر، بابل با یک‌هزار و ۲۳ نفر و آمل با ۸۷۵ نفر و کمترین نزاع در شهرستان فریدونکنار با ۱۶۳ نفر ثبت شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود:‌ از نظر آمار تفکیکی ماهانه طی این پنج ماه هم، در اردیبهشت با یک‌هزار و ۸۴۱ مورد مراجعه بیشترین و در فروردین با یک‌هزار و ۴۳۵ مورد مراجعه کمترین نزاع ثبت شده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایرنا از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، عباسی یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پایین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می‌توان با آموزش مهارت‌های زندگی به ویژه در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی با بحث، گفت‌وگو و تفاهم مشکلات را حل و فصل کنند.

1403/06/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود