مدیر جهاد کشاورزی آمل اعلام کرد،برخورد قانونی با چهار کارگزاری توزیع کود شیمیایی متخلف در آمل


مدیر جهاد کشاورزی آمل از برخورد قانونی با چهار کارگزاری توزیع کود شیمیایی به علت عرضه خارج از شبکه در این شهرستان خبر داد.
مهرداد فولاد از برخورد قانونی و تشکیل پرونده تعزیراتی به مبلغ سه میلیارد و 400 میلیون ریال برای چهار کارگزاری توزیع کود شیمیایی متخلف در شهرستان آمل به علت عرضه خارج از شبکه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی با بیان اینکه توزیع کود شیمیایی از طریق سامانه توسط مراکز جهاد کشاورزی و کارگزاری‌های مربوطه انجام می شود، افزود: کل فرایند توزیع کود از ابتدا تا انتهای زنجیره توسط اکیپ بازرسی مورد رصد و راستی آزمایی قرار گرفته و با هر گونه تخلف از جمله عرضه خارج از شبکه، گران فروشی، عدم ارائه فاکتور، فروش اجباری سایر نهاده‌ها و … برخورد قانونی لازم و تشکیل پرونده‌های تعزیراتی صورت می‌پذیرد.
مدیر جهاد کشاورزی امل تصریح کرد: کشاورزان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند به بخش تنظیم بازار و یا تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

1403/06/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود