تا ۲ ماه آینده انجام می‌شود؛افتتاح پارک شهید سلیمانی چمستان


شهردار چمستان گفت: احداث پارک شهید سلیمانی در حال انجام بوده و تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد.
اسحاق تونی در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهر چمستان در هفته دولت اظهار کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان کشاورز شهر چمستان به مساحت ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع و اشتغالزایی ۵۰ نفر با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد که در مدت یک سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: پروژه روکش آسفالت از شاهد ۱۸ تا میدان غدیر به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در شهر چمستان با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۵۰ نفر در مدت یکسال اجرایی شد.
شهردار چمستان از دیگر پروژه‌های هفته دولت به پروژه عمرانی تبدیل سیم به کابل در شهر چمستان اشاره کرد و افزود: این پروژه با مشارکت اداره برق با شهرداری شهر چمستان به مدت یکسال و اشتغالزایی ۵۰ نفر با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل و افتتاح شد.
تونی با قدردانی از حمایت، اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر چمستان و همراهی همکاران و مردم فهیم چمستان خاطرنشان کرد: پیاده راه‌سازی مقابل پارک جنگلی کشپل در حال اجراست که تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد و دیوارکشی مقابل نهالستان شهرداری با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شد که پس از اتمام کار، قرارداد پیاده‌روسازی آن نیز انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد پیمانکاران بومی و از شهر و بخش چمستان یا شهرستان نور هستند، افزود: با توجه به کاهش فعالیت کارخانه آسفالت در منطقه اگر از ظرفیت شهرستان یک کارخانه آسفالت فعال احداث شود، شهرداری‌های شهرستان، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و… می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

1403/06/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود