سرپرست اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری: تنش‌های اقلیمی؛ دلیل طغیان آفت پروانه در جنگل‌های نور

سرپرست اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری گفت: دلیل طغیان آفت پروانه سفید آمریکایی در جنگل‌های نور بحث تنش‌های اقلیمی است که باید موضوع مبارزه با آفت به‌صورت مستمر انجام شود.
موسی مقیمی درباره طغیان آفت پروانه سفید آمریکایی در جنگل‌های نور، اظهار کرد: بحث محلول پاشی در جنگل‌های نور در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: سال گذشته هم در جنگل‌های نور درگیر آفت بودیم و بحث محلول‌پاشی در دستور کار قرار گرفت و امسال هم برای دومین سال بحث محلول‌پاشی را دنبال می‌کنیم.
سرپرست اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران_منطقه ساری بیان کرد: باتوجه به دوره‌های مختلف آفت بحث محلول‌پاشی هم باید به‌صورت مستمر انجام شود تا بتوانیم در مهار آفت موفق عمل کنیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، مقیمی دلیل طغیان آفت را بحث تنش‌های اقلیمی دانست و تصریح کرد: بحث محلول پاشی را از قبل پیش‌بینی کردیم و امسال دومین سال پیاپی این مهم انجام می‌شود تا بتوانیم در امر مهار آفت موفق عمل کنیم.

1403/06/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود