استاندار مازندران:برای تکمیل ظرفیت تولید کارخانه های آرد استان تدابیر لازم اندیشیده شود


استاندار مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای شهرستان گلوگاه در افتتاحیه این واحد تولیدی، خاطرنشان کرد: کارخانه‌های آرد استان ظرفیت یک میلیون تن تولید آرد را دارند اما در حال حاضر با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند.
یوسف نوری، گفت: کارخانه آرد با سرمایه‌گذاری خصوصی با ارزش بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شده است که با این ظرفیت تولید آرد به ۵۰ درصد می‌رسد.
وی همچنین گفت: باید در راستای تکمیل ظرفیت تدابیر اندیشیده شود و برای جبران کمبود آرد استان به جای آرد، از دیگر استان‌ها و واردات خارجی گندم وارد کنیم.
استاندار مازندران همچنین گفت؛ شرکت‌ها با تولیدات متنوع و خدمات ارزش افزوده در حوزه تخصصی زمینه را فراهم کنند که هم صرفه اقتصادی تولید را بیشتر کنند و هم زمینه اشتغال در این مورد را افزایش دهند.
نوری با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری خصوصی باید مورد حمایت قرار گیرد، افزود: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در تحقق برنامه‌های اقتصادی تاثیرگذار هستند، مازندران با داشته‌های مورد نیاز رونق اقتصاد و تولید، باید راهبرد و نقشه راه سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی را مهیا کند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، وی آموزش خبازان برای بهبود کیفیت پخت نان را لازم و ضروری برشمرد و گفت: بحث کیفیت آرد و نان مختص استان نیست اما باید به کار خبازی‌ها و کارخانه‌ها نظارت جدی وجود داشته باشد.

1403/06/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود