رییس هیات نجات غریق مازندران:۴ درصد نجات یافتگان در آب های مازندران اتباع خارجی هستند


رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به نجات ۴۵۷ نفر از غرق شدن در آب های استان گفت: ۴ درصد نجات یافتگان اتباع خارجی هستند.
نقی کریمیان با اشاره به کاهش غریق در دریای استان اظهار کرد: از شروع طرح‌های سالم سازی دریا تا ۲۶ مرداد سال جاری ۴۵۷ نفر از غرق شدن در دریای استان نجات یافتند.
وی افزود: از این تعداد بابلسر با ۲۷۲ نفر ۶۰ درصد، فرح آباد ساری با ۶۴ نفر ۱۴ درصد و عباس آباد با ۳۳ نفر و ۷ درصد از کل نجات یافتگان از آب را به خود اختصاص دادند.
رییس هیات نجات غریق مازندران ادامه داد: طبق این آمار ۹۰ درصد از این نجات یافتگان غیربومی و ۱۰ درصد بومی هستند و که ۳۶ درصد از نجات یافتگان غیربومی از آب دریا از استان خراسان رضوی، ۱۹ درصد اهل تهران، ۶ درصد از استان گلستان و ۴ درصد نیز اتباع خارجی را شامل می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، کریمیان تصریح کرد: آمار نشان دهنده کاهش ۳۳ درصدی نجات یافتگان از آب دریا به مشابه سال گذشته است.

1403/05/31

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود