رییس هیات تیراندازی مازندران:سایت تیراندازی در شهرهای مازندران ایجاد می شود


رییس هیات تیراندازی مازندران ورزش تیراندازی را گران و هزینه بر ذکر کرد و گفت: ایجاد سایت تیراندازی در شهرها از برنامه های این هیات است.
بهروز اسکندرنیا با بیان اینکه برای بومی‌سازی و تبیین ورزش تیراندازی باید تلاش کرد گفت: بیش از ۲۰ مسابقه اهداف پروازی در استان برگزار شده است.
وی شمار مسابقات اهداف ثابت ۴۰ مورد بیان کرد و گفت: انجام کارهای فرهنگی ورزشی هزینه بر است و بودجه‌ای در این زمینه وجود ندارد.
رییس هیات تیراندازی مازندران با اظهار اینکه هنوز نتوانستیم هدف اصلی را روی ریل قرار دهیم، گفت: ایجاد سایت مرکزی و جامع تیراندازی در استان از جمله اهداف اصلی است که هنوز محقق نشده است.
اسکندرنیا با بیان اینکه مکان‌های پیش‌بینی شده یا از نظر فنی ایراد داشت و یا استانداردهای مورد نیاز را نداشت، افزود: برای این ورزش حساسیت‌های فنی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با عنوان اینکه مازندران دارای بهترین ورزشکاران لژیونر در رشته تیراندازی است ادامه داد: در المپیک پاریس هانیه رستمیان نماینده استان و ایران در این رقابت‌ها حضور داشت.
رئیس هیأت تیراندازی استان مازندران گرانی تجهیزات و سلاح را از جمله مشکلات فراروی ورزش تیراندازی ذکر کرد و با تاکید بر اینکه باید در شهرهای استان سایت تیراندازی تعریف شود، ادامه داد: همچنین طی توافق با سپاه کربلا مقرر شد سالن‌هایی را که در اختیار دارند برای ورزش تیراندازی نیست در نظر گرفته شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، اسکندرنیا از شناسایی استعدادهای در رشته تیراندازی با اهداف ثابت و پروازی در استان خبر داد و گفت باید نیروی جوان را به سمت ورزش تیراندازی سوق دهیم و بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده کنیم

1403/05/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود