رئیس‌کل دادگستری مازندران:برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با متخلفین حوزه ساخت و ساز غیر مجاز در مازندران


رئیس‌کل دادگستری مازندران بر برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با متخلفان حوزه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در استان تاکید کرد و گفت: در این راستا، مدیران جهاد کشاورزی و امور اراضی باید به تکالیف و وظایف خود در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به بهترین شکل ممکن عمل کنند تا از هرگونه اقدام غیرقانونی جلوگیری شود.
عباس پوریانی، با اشاره به وجود مواهب طبیعی مازندران، بر ساماندهی وضعیت ساخت‌وسازها در استان تاکید کرد و گفت: قطعاً با افرادی که نسبت به ساخت‌وساز غیرمجاز اقدام می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
وی بر لزوم برخورد قانونی روسای دادگستری و دادستان‌ها با متخلفان در راستای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز تاکید کرد و افزود: می‌طلبد مدیران جهاد کشاورزی و امور اراضی به وظیفه و تکالیف خود در این خصوص به شکل مطلوب عمل کرده و از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری کنند.
رئیس‌کل دادگستری مازندران بیان کرد: طبق قانون، اقدام افرادی که نسبت به ساخت‌وسازهای غیرمجاز اقدام می‌کنند، جرم است و در قانون برای متخلفان و مجرمان این حوزه، جریمه و قلع و قمع تعیین شده است.
پوریانی از صاحبان زمین‌های کشاورزی خواست قبل از هرگونه اقدام برای ساخت‌وساز، نسبت به اخذ مجوزهای قانونی از کمیسیون مربوطه در راستای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: متولیان تعیین بافت شهری و روستایی نیز با برنامه ریزی صحیح و مراجعه به محل مورد نظر و انجام کارشناسی دقیق، نسبت به تعیین صحیح محدوده طرح هادی اقدام کنند تا از بروز مشکلات بعدی و ایجاد زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز پیشگیری شود.

1403/05/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود