نمایشگاه آثار تجسمی هنرجویان مرضیه عقیلی در گالری زر آمل برپا شد


نمایشگاه آثار تجسمی هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری و نگارخانه پرنیان با مدیریت خانم دکتر مرضیه عقیلی با عنوان سرآغاز در نگارخانه زر آمل به اجرا در آمد.
مدیر مسول آموزشگاه آزاد هنری و نگارخانه پرنیان با اعلام این خبر گفت: در نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان سرآغاز که به مدت ۳ روز در نگارخانه زر آمل برپاست آثار ۱۷ نفر از هنرجویان برتر آموزشگاه آزاد هنری و نگارخانه پرنیان آمل که شامل تکنیک و سبک های متعدد در نقاشی می باشد، به اجرا در آمده و این سرآغازی برای فعالیت های حرفه ای هنرجویان در جشنواره های ملی و بین المللی است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، مرضیه عقیلی اظهار داشت: این نمایشگاه از 19تا 21 مرداد و از ساعت 17 تا 20 شب برای بازدید عموم پذیرای هنرمندان و هنردوستان می باشد.
وی اذعان داشت: آثار در حوزه هنرهای تجسمی در تکنیک های مختلف هنری شامل اکریلیک، سیاه قلم، هایپر رئال با تکنیک های مداد رنگی،سیاه قلم، ذغال، رنگ روغن، آب رنگ و مینیاتور به اکران در آمده است.
مدیر مسول آموزشگاه آزاد هنری و نگارخانه پرنیان گفت: بیش از 150 اثر از آثار 17 هنرجوی برتر آموزشگاه آزاد هنری و نگارخانه پرنیان به معرض نمایش گذاشته شد.
عقیلی تصریح کرد: هنرجویان پس از فراگیری دوره های مقدماتی دوره های متوسطه و پیشرفته را آموزش می بینند.
وی اظهار داشت: در دوره های پیشرفته هنرجویان مستعد و توانمد پس از فراگیری آموزشهای تکنیکی و تخصصی، آثارشان بصورت نمایشگاه های انفرادی و گروهی به اکران در خواهد آمد و هنرجویان مستعد جهت شرکت در جشنواره های ملی و بین المللی و شرکت در رزیدنسی ها و رویدادهای مهم هنری معرفی خواهند شد.
مدیر آموزشگاه آزاد هنری و نگارخانه پرنیان یادآور شد: این نمایشگاه در همان لحظات اولیه با استقبال بی نظیر مردم هنردوست آملی و خانواده های هنرجویان مواجه شد که این مهم باعث افزایش انگیزه برای هنرجویان عزیز می باشد تا فعالیت های حرفه ای خود را بیشتر و انشاءالله در نمایشگاههای انفرادی و جشنواره های بین المللی و مسابقات کشوری شرکت نمایند.
عقیلی که دانشجوی دکترای تخصصی پژوهش هنر دانشگاه تهران است، فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۶ با تدریس در دانشگاه های مازندران در رشته های نقاشی، گرافیک، صنایع دستی و طراحی لباس و با برپایی چندین نمایشگاه گروهی آغاز کرد.
وی خاطرنشان کرد: ” زهرا عابدینی، سارا خصوصی، سمانه یوسفی، فاطمه قاسمی، شیدا ولی زاده مریم نوری، کوثر پورموسوی، پریسا پارسا، زهرا اسدی، نیلا جنگجو، یگانه آبار، ناهید جلیلی، نازلی علینژاد، آرزو قادی، سحرمختاری، سمیه نمکشناس و ستایش بذرافشان ” هنرمندان خلاق وآینده دار هنر نقاشی شهرستان آمل و حاضر در این نمایشگاه هستند که آثار خود را به نمایش عموم گذاشتند.
در پایان گفتنی است وی برگزیده جشنواره بین المللی فجر و دوسالانه های نگارگری میباشند و برگزاری دو جشنواره بین المللی، یک جشنواره ملی، بخشی از فعالیت‌های این هنرمند است.

1403/05/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود