بررسی حقوقی مشکلات سه شرکت تولیدی در مازندران

مشکلات سه شرکت تولیدی با ورود دستگاه قضا بررسی شد.
مشکلات سه شرکت تولیدی نسیم صباح ، لبن نیالا و شرکت نمایشگاههای بین المللی مازندران در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران بررسی و دستورات لازم صادر شد.
رئیس کل دادگستری مازندران در این جلسه با بیان اینکه بسترهای لازم برای احیای شرکت های تولیدی راکد باید در مازندران فراهم شود، افزود: باید با سیاست گذاری صحیح، ضمن جذب سرمایه گذاران به استان و از میان برداشتن موانع پیش روی تولید، برای حمایت از سرمایه گذاری در استان تدابیر اندیشیده شود.
عباس پوریانی تاکید کرد: در این جلسات باید با همفکری مسئولان ذیربط و متولیان امر، مشکلات حوزه صنعت و اقتصاد استان سریع مرتفع شده و مدیران دستگاههای اجرایی مشکلات را برای حفظ حقوق عامه حل و فصل کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، وی با اشاره به اینکه مصوبات جلسات شورا به منزله دستور قضایی بوده و ضمانت اجرایی دارد، عدم حضور برخی مدیران در جلسات اقتصاد مقاومتی دادگستری استان را غیرقابل توجیه دانست و گفت: دادگستری مازندران برای پیشبرد اقتصاد استان در کنار تولید کنندگان است و در راستای پیشرفت و بهبود امور به صورت منظم پیگیر نحوه اجرای دستورات صادره و مصوبات این شورا خواهد بود.

1403/05/21

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود