کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در نور

یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در شهرستان نور کشف و توقیف شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نور در کمین شبانه یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب قاچاق را توقیف کردند.
روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران _ ساری اعلام کرد: در راستای تشدید اقدامات حفاظتی؛ مسئول عملیات یگان، نیرو‌های حفاظتی سرجنگلبانی چمستان، نیرو‌های حفاظتی شرکت‌های انارستان و توسعه جنگل‌های شمال طی کمین شبانه در حوزه استحفاظی خود در پارک جنگلی کشپل، به توقیف یک دستگاه نیسان حامل ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق از نوع توسکا موفق شدند.
براساس این گزارش خودرو بهمراه محموله مکشوفه برای تنظیم پرونده و معرفی متخلف به مرجع قانونی، توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و…) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را در طول شبانه روز با شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

1403/05/21

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود