معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران:ثبت‌نام بیش از ۹۶ درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدارس


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: بیش از ۹۶ درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مازندران در مدارس استان ثبت نام کرده اند.
مرضیه شجاعی با بیان اینکه پروژه مهر پروژه‌ای برای کیفیت بخشی در طول سال تحصیلی آتی است گفت: بخشی از معلمان دوره ابتدایی در قالب نظام دوری، ساماندهی خواهند شد.
وی با بیان اینکه ۳۰ درصد معلمان کلاس اول که در سال تحصیلی گذشته مشغول کار بودند امسال هم به همراه دانش‌آموزان خود به پایه دوم منتقل خواهند شد گفت: این چرخه تا پایه سوم ادامه خواهد داشت.
معاون آموزش ابتدایی مازندران با بیان اینکه ۳۷ هزار و چهارصد و هفتاد و پنج دانش‌آموز پایه اول، ثبت‌نام قطعی را انجام داده‌اند افزود: حدود ۲۷۸ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی وجود دارد که ۲۶۶ هزار نفر از آن‌ها در ۲۱۴۰ مدرسه ابتدایی استان ثبت نام شده اند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، شجاعی با بیان اینکه پیش بینی‌ها برای ثبت‌نام در پایه اول حدود ۴۲ هزار نفر است گفت: از خانواده‌هایی که دانش آموز کلاس اولی دارند می‌خواهیم که هر چه زودتر به نزدیکترین مدرسه نزدیک محل زندگی خود جهت ثبت نام فرزند دلبندانشان مراجعه کنند.

1403/05/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود