فرماندار شهرستان نور:حضور ورزشکاران و تیم های ملی باید با پیوست

چندجانبه فرهنگی، اقتصادی همراه باشد
فرماندار شهرستان نور در حاشیه بازدید از سالن امام خمینی (ره) نور گفت: مجموعه ورزشی تیم مهرگان نور با غیرت بازی کردند و به لیگ برتر راه یافتند.
بیژن پولادی اظهار داشت: سالن امام خمینی (ره) نور توسط مجموعه مهرگان تا این لحظه به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان بازسازی را انجام داده است.
وی افزود: این سالن با چنین برنامه ریزی و اجرای هدفمند و استانداردی برای برگزاری مسابقات والیبال و توپی در استان مازندران آماده خواهد شد در حالی که خیلی از شهرستان های بزرگ چنین ظرفیتی را ندارند.
فرماندار شهرستان نور ادامه داد: حضور ورزشکاران دیگر استان ها و تیم های ملی باید پیوست چندجانبه فرهنگی، اقتصادی داشته باشد چرا که باعث رونق اقتصادی شهرستان نیز خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، پولادی تاکید کرد: هنگام برگزاری مسابقات تمهيدات لازم در شورای تأمین در خصوص امنیت تيم ها و دیگر مسائل انديشيده خواهد شد تا بخوبی بتوانیم شهرستان نور را بیشتر از آنچه که هست به جامعه پیرامونی نشان دهیم.

1403/05/16

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود