مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران:اجرای طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز در منطقه چمستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، گفت: با ۱۸ گروه اجرایی و ۲۰ پشتیبان طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز در منطقه چمستان اجرا شد.
مصطفی بابایی اظهار داشت: با توجه به وضعیت شبکه و تلفات زیاد انرژی در این منطقه‌ و ساخت و سازهای غیرمجازی که به انشعاب غیرمجاز داشتند تصمیم بر این شد، طی یک رزمایش یا طرح جهادی، علاوه بر اقدام هایی که به صورت روزانه و در طول سال انجام می شود با کمک گروه های اجرایی از امورهای برق مجاور با هماهنگی دادستانی،فرماندهی انتظامی شهرستان و بخش و متولیان برخورد جدی با عواملی که نسبت به اخذ انشعاب غیرمجاز اقدام کردند صورت بگیرد.
وی افزود: تعداد ۱۸ گروه اجرایی سه نفره و ۲۰ نفر از عوامل پشتیبانی در این طرح جهادی حضور داشتند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، خاطر نشان کرد: در این بین تعدادی از افراد هم درخواست انشعاب دارند و شرایط قانونی لازم مهیا است که دستگاه‌های متولی امر باید بر اساس آنچه که قانون اعلام کرده مکاتبات لازم انجام و مجوزات مربوط را صادر کنند تا بتوانیم انشعاب را به آن ها واگذار کنیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس از شهرستان نور، بابایی گفت: شرایط تامین برق در تابستان بسیار سخت است اما انشعابات غیرمجاز شرایط تامین برق را بسیار سخت‌تر می کند که نیاز است در این حوزه اقدامات جدی صورت بگیرد و از عوامل انتظامی و قضایی می خواهیم تا به ما کمک کنند طرح های جهادی را به صورت ماهانه در مناطقی که دارای تلفات بالای انرژی برق هستیم برگزار کنیم.

1403/05/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود