معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران:صدقه بیش از ۱۸ میلیارد تومانی مازندرانی‌ها


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مازندرانی‌های نیکوکار در چهار ماه سالجاری ۱۸ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند و صدقات جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است.
مهدی رحمان زاده با اشاره به اینکه بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است افزود: در مازندران ۳۳۶ هزار صندوق صندوق خانگی، اماکن عمومی و معابر وجود دارد و ضریب نفوذ صدقات در استان ۲۷ درصد است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی با اشاره با اینکه کمیته امداد استان در جمع‌آوری صدقه از روش‌های نوین استفاده می‌کند گفت: یکی از راهبرد‌ها و برنامه‌های حوزه مشارکت، جایگزین کردن شیوه‌های پرداخت آسان و مدرن صدقات است و با جایگزینی روش‌های نوین و الکترونیکی، صندوق‌های صدقات فلزی به تدریج از سطح شهر جمع آوری می‌شوند که این اقدام در راستای کمک به بهبود مبلمان شهری است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به جمع آوری بیش از۲ میلیارد تومان صدقه در سال گذشته از طریق روش‌های الکترونیکی خاطر نشان کرد: تمامی صندوق‌های کوچک درسطح استان مجهز به بارکد (QR) اختصاصی شده و همچنین مشترکین و خیریـن از روش‌های آسان پرداخت کد دستوری#۰۱۱۸۸۷۷، کارت به کارت بانکی، طرح نانینو (پرداخت صدقات از طریق کارتخوان نانوایی ها) و استفاده از نرم افزار‌های مجازی، می‌توانند صدقات خودرا پرداخت کنند.

1403/05/14

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود