استاندار مازندران:کارهای بزرگی‌ در ساحل و بلند مرتبه سازی در شهرستان

نور شروع شده است استاندار مازندران در حاشيه همايش فرمانداران با اشاره به اینکه محور این همایش امور عمرانی و مباحثی که برای اعتلا، پیشرفت و آبادانی بیشتر مازندران جهت فراهم کردن زیرساخت های جهش تولید با مشارکت مردم بود، گفت: برای بعضی از مشکلات چون انرژی، مدیریت بحران، پسماند، مجوزها، کمیسیون ماده ۵ و ۱۰۰ مطرح و تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد.
یوسف نوری با بیان اینکه به دلیل نزدیک شدن به کنگره شهدای استان و یادبود شهید والامقام شیخ فضل الله نوری، تبلیغات محیطی به صورت گسترده انجام شود، افزود: آیت الله شهید شیخ فضل الله نوری شخصیتی بود که توانست یادگاری به جا بگذارد و نظام آن زمان، پادشاهی را به چالش کشید.مرجع تقلیدی بود که امام(ره) و مقام معظم رهبری به خوبی از ایشان یاد می‌کنند و تاکید داشتند که یاد و خاطره این شهید به خوبی حفظ شود.
استاندار مازندران تصریح کرد: موضوعاتی چون اربعین و مناسبت های پیش رو و همچنين تقدیر از فرمانداران به دلیل انجام انتخابات‌ها و غیره در این همايش بحث و تبادل نظر شد.
نوری ادامه داد: جلسه کاری بسیار خوبی بود و در همایش آینده به ترتیب دستگاه هایی که بیشترین موانع را داشتند مدیران کل حضور پیدا می کنند تا هر چه سریعتر مشکلات حل شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در ساحل و بلندمرتبه سازی شهرستان نور شروع شده است، گفت: جنگل های و اماکن طبیعی را باید از طريق مشارکت بخش خصوصی برای ایجاد ظرفیت تولید با حفظ حریم جنگل ها و دستورالعمل هایی که منابع طبیعی دارد بیشتر مورد استفاده قرار دهیم و ایزدشهر هم در موقعیت ممتازی قرار دارد‌.

1403/05/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود