جلسه شورای شهر آمل با تعیین اعضای هیئت رئیسه

چهارمین سال شورای اسلامی شهر آمل برگزار شد
مسلم مکاری رئیس شورای اسلامی شهر آمل شد
جلسه امروز شورای شهر آمل و با دستور کار انتخابات هیات رئیسه و کمیسیون‌های شورا، با تاخیر 45 دقیقه ای و پس از گذشت یکساعت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، جلسه رسمی فوق العاده شورای اسلامی شهر آمل راس ساعت 10:45 دقیقه صبح و با تاخیر 45 دقیقه ای با غیبت یکی از اعضای شورا و حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار آمل و خبرنگاران و عذرخواهی رئیس شورا از تاخیر به وجود آمده برگزار و اعضای هیات رئیسه برای چهارمین سال فعالیت انتخاب شدند.
در این انتخابات، مسلم مکاری به عنوان رییس شورای اسلامی شهر آمل انتخاب شد . گفتنی است حسن مجیدی کیا نیز به عنوان نائب رییس، احمد محمدی به عنوان منشی و محسن صلواتی به عنوان خزانه دار شورا انتخاب شدند.
گفتنی است حسن مجیدی کیا نیز به عنوان نائب رییس، احمد محمدی به عنوان منشی و محسن صلواتی به عنوان خزانه دار شورا انتخاب شدند.
همچنین ابراهیم محمدپور، مسلم مکاری، علیرضا ایراندوست و محمد توکلی به عنوان نمایندگان شورا در کمیسیون های ماده صد شهرداری انتخاب شدند.
احمد محمدی قبل از شروع جلسه رسمی اختلاف سلیقه را امری طبیعی عنوان کرد و گفت: اختلاف سلیقه حتی در خانواده ها هم وجود دارد و این امری طبیعی است اما هدف رفع آن به نفع جمع می باشد.
وی افزود: با آغاز به کار شورای ششم قسم یاد کردیم که تنها هدف ما خدمت به شهروندان و حفظ منافع عمومی باشد و در این راه تلاش نیز کردیم.
رئیس شورای اسلامی شهر آمل در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تعداد نیروهای شهرداری معضل اساسی است که از 300 نفر طی هشت سال گذشته در حال حاضر به بیش از 1000 نفر رسیده است و بیش از 40 میلیارد تومان هزینه جاری را شامل می شود که این از افتخارات شورا و مدیریت شهری است.
محمدی از اعمال فشار مدیریت شهری در انتصابات خبر داد و گفت: علیرغم تمام فشارهای موجود و با محدودیت هایی که ایجاد کردیم اجازه ندادیم تعداد نیروها به جز مجوز جذب 20 پاکبان در سه سال گذشته تغییر کند و سعی کردیم این مهم را متعادل کنیم.
وی به بحث نظارتی اشاره کرد و افزود: در بحث نظارتی با همکاری شهرداری و حراست و همچنین دستگاههای نظارتی از صدها میلیارد تومان خسارت به مردم شهر آمل جلوگیری کردیم و در این خصوص همه مدارک و مستندات موجود است.
رئیس شورای اسلامی شهر آمل یادآور شد: با همکاری دستگاهها و ورود به برخی پرونده ها و با ابطال بعضی از مناقصات و توافقات از خسارات در املاک که بسیار افسار گریخته بود جلوگیری کردیم و هنوز هم 30 درصد از آن چیزی که مد نظر شوراست اتفاق نیفتاده است.
محمدی با اظهار تاسف گفت: ملک های گم شده زیادی در شهر آمل داریم که توافقات و نقشه های تفکیکی از پرونده ها برداشته شد.
وی تصریح کرد: در بحث حقوقی پرونده های بدی را باختیم و نمونه بارز آن در جلسه دادگاه از ساختمان پسماند در پل سوم که از امور آب اجاره کرده بودیم دفاع نشد.
رئیس شورای اسلامی شهر آمل خاطرنشان کرد: در پرونده دخانیات ما خسارت بیش از 50 میلیارد تومانی به شهر آمل زدیم و حتی از آن دفاع هم نکردیم.
محمدی بیان داشت : مشکلات حقوقی شهرداری آمل زیاد است و ناشیانه عمل کردیم که پایه های ستون شهرداری و مدیریت شهری متزلزل است در این خصوص خسارت های ملیاردی را متحمل شدیم و آخرین محکومیت 16 میلیاردی مربوط به پرونده کوچه رحیمی است که مربوط به این دوره نیست و به سی سال گذشته بر می گردد و مقصر هم شهرداری نیست.
وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که در گذشته افتاده است و با تیم حقوقی که اینجا شکل گرفت این خسارت را در سالهای بعد به حداقل رساندیم.
رئیس شورای اسلامی شهر آمل در پایان از تلاش همه اعضاء شورای اسلامی شهر آمل در سه سال گذشته تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در این زمان باقی مانده به عمر خدمت شورا و با وحدت و همدلی بیشتر و در سایه هماهنگی و نظارت سود آن به شهروندا عزیز برگردد.
گفتنی است مقرر شد انتخابات دیگر کمیسیون های شهرداری و نمایندگان شورا در سازمان های تابعه شهرداری در جلسه رسمی آتی شورای اسلامی شهر برگزار گردد .

1403/05/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود