رئیس کل دادگستری مازندران:اجرای عدالت و خدمت به مردم در اولویت است


رئیس کل دادگستری مازندران گفت: هدف اصلی کار و خدمت‌رسانی به مردم در دستگاه قضایی احقاق حق، اجرای عدالت و گره‌گشایی مشکلات است.
عباس پوریانی اظهار کرد: برگزاری مستمر برنامه‌های دیدار مردمی مسئولان قضایی در استان در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضایی، سیاست‌های کلان قوه قضاییه، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ کرامت و حقوق شهروندی مراجعان است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، وی افزود: این دیدار‌ها با برنامه‌ریزی انجام شده در تمام حوزه‌های قضایی استان در حال انجام است که در این راستا تاکنون جلسات ملاقات مردمی در ۹ شهرستان برگزار شده و بیش از یک‌هزار نفر در این دیدارها با مسئولان قضایی استان دیدار کردند.
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه هدف اصلی کار و خدمت‌رسانی به مردم در دستگاه قضایی احقاق حق، اجرای عدالت و گره‌گشایی مشکلات مراجعان است، خاطرنشان کرد: اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی و از میان برداشتن موانع در جهت تسریع در رسیدگی و حصول نتیجه برای مردم از اولویت‌های دادگستری استان است که در جهت نیل به آن تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

1403/05/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود