رئیس پلیس راهور مازندران:قوانین سخت گیرانه در انتظار رانندگان خاطی


رئیس پلیس راهور مازندران گفت: از زمان آغاز اجرای طرح امنیت و آرامش ترافیکی در استان، ۷۲ دستگاه خودرو به بالای داربست انتقال داده شدند.
سرهنگ بیگلری رییس پلیس راهور استان مازندران در بهشهر با بیان اینکه اجرای طرح امنیت و آرامش ترافیکی در جهت آرامش مردم و دفاع از ۹۸درصد رانندگان راعی قوانین راهنمایی و رانندگی است گفت: با اجرای طرح امنیت و آرامش ترافیکی که به مدت یک هفته از ۴ مرداد در استان مازندران آغاز شد ۳۰۰ دستگاه خودرو به پارکینگ و ۷۲دستگاه خودرو به بالای داربست منتقل شدند.
وی افزود: از این تعداد خودرو ۶ دستگاه در بهشهر به داربست انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان برخورد با رانندگان متخلف را جزو مطالبه مردم دانست و گفت: گشت شبانه پلیس راهور با همکاری ماموران انتظامی در استان به منظور مقابله با رانندگان هنجار شکن و خطر آفرین آغاز شده و بر اساس این طرح رانندگان متخلف نمره منفی می‌گیرند
سرهنگ بیگلری افزود: تمامی مشکلاتی که از سوی رانندگان خاطی در استان مشاهده می‌شود فقط ۲ درصد هستد که متاسفانه نشان از استفاده مشروبات الکلی دارد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی تصریح کرد: افراد با حرکات مارپیچی و دستکاری بوق و اگزوز خودرو در نیمه‌های شب به ایجاد مزاحمت می‌پردازند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه قوانین سخت گیرانه در انتظار رانندگان خاطی است ادامه داد: توقیف، آموزش، ضبط گواهینامه به مدت ۶ ماه، جریمه نقدی و تعهد از جمله قوانینی است که گریبان این رانندگان را خواهد گرفت.

1403/05/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود