۲ دوچرخه سوار آملی در تصادف با کامیون جان باختند

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از برخورد مرگبار کامیون به دو نوجوان دوچرخه سوار در آمل خبر داد.
زکریا اشکپور اظهار کرد: با اعلام خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس آمل، موتورآمبولانس و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در پل سوم (چهار راه طالقانی) اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران،وی افزود: در این حادثه که گفته شد در اثر برخورد کامیون به دو نوجوان دوچرخه سوار اتفاق افتاد، یک نوجوان ۱۶ساله در دم جان باخت و یک نوجوان ۱۳ساله فاقد علایم حیاتی، با اقدامات احیای قلبی ریوی پیشرفته به مرکز درمانی منتقل شد که آخرین خبرها حاکی است ادامه احیا در بیمارستان برای این نوجوان ۱۳ ساله موثر نبود.

1403/05/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود