مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اعلام کرد:ازسرگیری تامین کالاهای اساسی از بنادر مازندران


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی استراتژیک، استفاده از بنادر استان در دستور کار قرار گرفت.
عباسعلی وفایی‌نژاد اظهار کرد: در راستای تامین ذخایر استراتژیک و مواد اولیه مورد نیاز مراکز تولیدی، اولین کشتی حامل کالاهای اساسی استراتژیک خریداری شده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر امیرآباد پهلو گرفت و فرآیند تخلیه آن آغاز شد.
وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای استفاده از ظرفیت بنادر شمالی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور تصریح کرد: پیگیری‌های خوبی از سوی مسئولان استان برای تحقق واردات و تامین مواد اولیه کیفی از طریق کشورهای همسایه دریای خزر با استفاده از ظرفیت بنادر استان صورت گرفت و امروز پس از یک سال وقفه اولین محموله کالاهای اساسی استراتژیک شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر امیرآباد استان مازندران تخلیه و به منظور ذخیره‌سازی و همچنین ارتقای کیفیت محصول نهایی به سمت مراکز نگهداری و کارخانجات تولیدی بارگیری شد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در حاشیه این بازدید و دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد ضمن قدردانی از تسریع در روند ترخیص و تخلیه کشتی اظهار کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در استان موجب توسعه تجاری و رونق فعالیت های اقتصادی استان و مبادلات کالایی و تهاتر کالا با کشورهای همسایه دریای خزر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، وفایی‌نژاد با اشاره به مدیریت تامین کالاهای استراتژیک مورد نیاز با استفاده از بنادر شمالی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بنادر مازندران می‌تواند زمینه تسریع در حمل و صرفه‌جویی در تامین کالاهای اساسی، کاهش هزینه‌های تمام شده برای بخش‌های تولیدی و ارتقای کیفیت محصولات تولید شده در داخل را در بر داشته باشد.

1403/05/04

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود