مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد؛سنگ اندازی برای تیم های پرطرفدار ممنوع


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر اینکه برای تیم های پرطرفدار نباید سنگ اندازی کرد، گفت: برخورد با این تیم ها باید مهربانانه باشد.
علی رجبی ضمن انتقاد از وضع قوانین جدید پیش از آغاز هر فصل، اظهار داشت: با این روش ۵ سال دیگر حسرت فوتبال را می‌خوریم و فدراسیون فوتبال هم شبیه فدراسیون والیبال و بسکتبال خواهد شد و هرکسی پول بدهد می‌تواند در لیگ برتر سهمیه بخرد.
وی با بیان اینکه، فدراسیون باید موقعیت‌ها را متناسب با استان‌ها و موقعیت‌های شهری ببیند، گفت: برخی رفتارها حاشیه ایجاد می‌کند و در بحث امنیت در سطح شهر دچار چالش می‌شویم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: چه در خصوص باشگاه نساجی و چه در خصوص باشگاه شهرداری نوشهر، قبل هر تصمیمی، باید احساسات مردم و وضعیت هر شهر را بسنجید و بررسی کنید.
رجبی تاکید داشت: فدراسیون فوتبال باید از تیم‌ها و باشگاه‌ها و مخصوصاً شهرها و استان‌هایی که هوادار دارند حمایت کند. چون اگر این هوادار و این سرمایه انسانی نباشد، فوتبال در کشور بی معنا خواهد شد. این هواداران چند تیم پرطرفدار هستند که فوتبال را جذاب کرده‌اند، پس برای این تیم‌ها سنگ اندازی نکنیم.
وی از رفع مشکلات استادیوم شهید وطنی قائمشهر و استادیوم شهدای نوشهر گفت و افزود: ما مشکلات را رفع می‌کنیم ولی نگاه باید به تیم‌های پرطرفدار مهربانانه تر باشد.
رجبی به رفع مشکلات ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر اشاره و تاکید کرد: بحث ورود به استادیوم و اجاره زمین و بحث گیت و مقاوم سازی سکوها و مشکلاتی که قابل حل است را سریعاً انجام خواهیم داد ولی خواهشم این است که به این تعامل برسیم تا تیم‌های مازندرانی بدون مشکل در شهر خودشان بازی کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی با اشاره به اینکه ما بیشترین ورزشکاران المپیکی را داریم، افزود: این جایگاه بزرگ ورزش مازندران است. ورزش مازندران سنگین‌تر و بزرگ‌تر از صنعت مازندران است، ما کارخانه‌ای نداریم که برایمان سرمایه گذاری کند برای همین نیازمند حمایت و نگاه مهربان‌تر از سوی فدراسیون و سازمان لیگ هستیم.

1403/05/04

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود