فرمانده انتظامی آمل خبر داد:بازداشت توزیع‌کنندگان مواد مخدر در آمل


فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سه متهم به فروش مواد مخدر و معتادان متجاهر در طرح پاکسازی نقاط آلوده خبر داد.
مجید باقری بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حضور تعدادی معتاد متجاهر و خرید و فروش موادمخدر در یکی از پارک‌های شهر که موجبِ مزاحمت برای ساکنان منطقه گشته بود، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با کسبِ دستور قضایی ماموران به محل اعزام؛ که متهمان به توزیع موادمخدر با مشاهده ماموران و تمرد از دستور ایست پلیس و ایجاد درگیری با آنان، قصد فرار از صحنه را داشتند که پلیس با رعایتِ قانون بکارگیری سلاح اقدام به توقفِ متهمان نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه‌ داد: در این درگیری یکی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر مصدوم و سریعا به مرکز درمانی منتقل که برابر آخرین گزارشِ پزشکی فوت شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری پلیس، باقری گفت: در بازرسی از متهمان مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش، گراس و کیمیکال کشف شد.

1403/04/30

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود