بازسازی سالن ورزشی امام خمینی(ره) نور با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی

مالک باشگاه مهرگان نور با هدف حفظ حمایت و حضور هواداران در دیدارهای خانگی این تیم و جلوگیری از خانه‌به‌دوشی مهرگان تصمیم گرفت تا هزینه مناسب‌سازی این سالن را متقبل شود و بر همین اساس نیز عملیات بازسازی سالن از حدود ۲ ماه پیش آغاز شد.
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه بازسازی سالن ورزشی امام خمینی(ره) اقدامی ماندگار برای ورزش این منطقه است، گفت: این سالن طی سال‌های اخیر بدون انجام بازسازی همواره مورد استفاده قرار می‌گرفت. به همین دلیل برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتری به بهسازی و استانداردسازی نیاز داشت که با تامین اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی توسط خانواده نیکوکار راودمند این اقدام در حال انجام است.
بیژن پولادی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است بازسازی این سالن تا پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر پایان یابد و تیم مهرگان نور لیگ برتر را در همین سالن آغاز کند.
وی افزود: امیدواریم تیم والیبال مهرگان نور در فصل پیش رو با حمایت هواداران و تلاش کادر فنی و مدیریتی نتایج خوبی کسب کند و این اقدام خانواده نیکوکار راودمند زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای شهرستان نور باشد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایرنا، عملیات بازسازی سالن ورزشی امام خمینی(ره) در بخش‌های مختلف انجام می‌شود و علاوه بر بهسازی برخی زیرساخت‌ها، از نظر ساختاری نیز اقداماتی در حال انجام است. افزایش سقف ۳.۵ متری ارتفاع سقف سالن، کف‌سازی جدید برای اجرای کف‌پوش، بهسازی افزایش ظرفیت رختکن، مناسب‌سازی سرویس بهداشتی، افزایش مساحت سالن ورزشی و محوطه‌سازی بخشی از اقداماتی است که توسط مالک تیم مهرگان نور برای بهسازی این سالن ورزشی در حال انجام است.

1403/04/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود