مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان:قطعی برق برنامه‌ریزی نداشتیم


مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: امسال شبکه برق پایدار بوده و هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده تاکنون نداشتیم.
کوروش موسوی‌تاکامی با بیان اینکه حداکثر مصرف استان در امسال مربوط به ۲۰ تیرماه است، اظهار کرد: میزان مصرف برق استان‌های مازندران و گلستان ۵ هزار و ۱۲ مگاوات بوده که حدود ۳ هزار مگاوات در نیروگاه دو استان تولید شده و بقیه از خطوط تبادلی استان‌های همجوار وارد شبکه برق مازندران و گلستان شده است.
وی افزود: امسال شبکه برق پایدار بوده و هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده تاکنون نداشتیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، با اشاره به اینکه روز‌های گرمی در پیش رو خواهیم داشت، گفت: پیک مصرف در نیمه اول مردادماه اتفاق می‌افتد و پیش بینی می‌شود حدود ۷۵۰ مگاوات بیشتر از پیک ۲۰ تیرماه را تجربه کنیم.
این مسئول، به اجرای ۱۱ پروژه مهم و کلیدی برای توسعه شبکه برق در طول سال اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه‌ی خط انتقال ۴ مداره رویان نوشهر را به طول ۴۲ کیلومتر احداث کردیم که ظرفیت آن از ۳۰۰ مگاوات به ۱۴۰۰ مگاوات رسیده است.
موسوی گفت: پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت مرکز مازندران که در جاده قائم شهر است ظرفیت آن ۲ برابر شده است و در حال حاضر ۱۵۷۵ مگاولت آمپر ترانسفورماتور در آنجا نصب است و خطوط خروجی ۶۳کیلو ولت را افزایش دادیم و از دو فیدر به ۱۴ فیدر رسانده شده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ؛ وی افزود: با افزایش بار این پست در قائم شهر، مشکلاتی که طی سالیان قبل در قائم شهر، بابل، آمل و دریاسر وجود داشت مرتفع می‌شود.

1403/04/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود